Általános Szerződési Feltételek

Nem vagyok szigorú a szabályokat illetően, végül is ez egy masszázsgyertya oldal, ami a napod egyik legélvezetesebb része kellene, hogy legyen. De ettől függetlenül van néhány feltétel a vásárlással és a masszazsgyertya.hu oldal használatával kapcsolatban, amit érdemes tudnod. 
Íme itt van, de figyelmeztetlek, hogy hivatalos szöveg, szóval nem a legszórakoztatóbb olvasmány, de ettől függetlenül fontos.

Üdv,
Barbara

 

A jelen Vásárlási Feltételek tartalmazzák Ékes Barbara Egyéni Vállalkozó (székhelye: 1126 Budapest, Szendrő utca 52. C ép. 1. lph. MF. 1. a.; nyilvántartási száma: 50601905; adószáma: 67685862-1-43; bankszámlaszáma: 11794015-21170672-00000000; a továbbiakban: Eladó) webáruházában, azaz a masszazsgyertya.hu portálon az Eladó által forgalomba hozott termékeket megrendelő (továbbiakban: Vevő) Eladóval szemben érvényesíthető jogait, illetve az Eladó korlátozott kötelezettségeit és felelősségét. A Vevő a megrendelőlap kitöltésével és elküldésével egyidejűleg elfogadja és magára kötelezőnek ismeri el jelen webáruházon keresztüli Vásárlási Feltételeket.

Az Eladó fenntartja a jogot magának arra, hogy jelen Vásárlási Feltételeket bármikor, a Vevőnek küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.

Árak

A  masszazsgyertya.hu weboldalon a termékek ára általános forgalmi adó alanyi mentesek.

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát az Eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Online bankkártyával és banki átutalással történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén az Eladónak nem áll módjában pénzt visszatéríteni.

Amennyiben az Eladó minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor az Eladó nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

Akciók, kedvezmények

Az Eladó weboldalán elérhető kedvezmények és akciók igénybevételének részletes feltételeiről a Vevő a megfelelő aloldalakon tájékozódhat. Az Eladó felhívja figyelmét, hogy webáruházában elérhető akciók és kedvezmények nem összevonhatóak, kivéve ha az akciók feltételei erre külön módot nem nyújtanak. Amennyiben egyes esetekben a webáruház rendszere nem tudja a kedvezményeket külön kezelni, a számla végösszege utólagosan korrigálásra szorulhat, melyről az Eladó írásban tájékoztat ad. Amennyiben a Vevő nem fogadja el a korrigált összeget, úgy jogában áll elállni a megrendelésétől. Az Eladó akciói minden esetben az aktuális készlet erejéig, vagy az akció visszavonásáig érvényesek.

Az Eladó fenntartja magának a jogot arra vonatkozóan, hogy az akciós termékkínálatot – előzetes bejelentés nélkül – megváltoztassa, az egyes termékek elérhetőségét korlátozza, ill. a meghirdetett akciók kezdési és befejezési időpontját módosítsa. A fenti esetleges változtatásokért az áruház jogi felelősséget nem vállal.

Termék megrendelése

A Vevő vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár megtekintése” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, a szállítási költséget, valamint a számla végösszegét. A Vevő itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és megrendelni kívánt mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

Ha a Vevő megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a “Pénztár” gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni vagy új vásárlóként kíván vásárolni.

Ha a Vevő korábban már vásárolt a webáruházban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét (felhasználónevét) és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

A következő lépésben a Vevő kiválaszthatja a megfelelő szállítási (Futárszolgálat, Pick Pack pont), valamint fizetési módot (utánvét, banki átutalás, bankártyás fizetés). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Megrendelés visszaigazolása

A webáruház felületén leadott megrendelések tartalmát az Eladó rendszere automatikus üzenetben megküldi a Vevő által megadott e-mail címre. A kapott üzenet csak és kizárólag a Vevő által megrendelni kívánt termékek mennyiségéről a termékek paraméteréről és rendszerben rögzített áráról ad tájékoztatást, így nem minősül a rendelés hivatalos visszaigazolásának. Amennyiben az Eladó egyéb tájékoztatással nem szolgál, úgy a rendelésről kapott visszaigazoló e-mail a kiküldést követő 2 munkanapot követően automatikusan a rendelés hivatalos visszaigazolásának minősül, így a felek közötti szerződés ettől az időponttól tekinthető érvényesnek. A rendelés visszaigazoltnak tekinthető továbbá, ha az Eladó bármilyen egyéb írásos módon ismételten megerősíti a visszaigazolásban foglaltakat.

Adatbeviteli hibák

A megrendelést az Eladó weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha a Vevő a megrendeléshez szükséges valamennyi adatot maradéktalanul kitölti. Az Eladó a Vevő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Fizetés

A termékek árának kifizetési módját a Vevő a portálon történő vásárlás során választja ki. A masszazsgyertya.hu webáruházban kézbesítéskor történő fizetésre, bankkártyás fizetésre illetve banki előreutalásra van lehetőség.

A Vevő kötelessége a vételár választott fizetési mód szerinti megfizetése. A választott fizetési módtól a Vevő csak az Eladó előzetes hozzájárulásával térhet el. Amennyiben a kiszállított termék vételárát a Vevő nem tudja megfizetni, vagy az áru az Eladónak fel nem róható okból nem adható át, a Vevő köteles az Eladónak az áru rendelkezésre állításával és a kiszállításával kapcsolatos költségeit megfizetni.

Az Eladó számlájára előre átutalással történő fizetéskor az alábbi adatok szükségesek:

Kedvezményezett neve: Ékes Barbara egyéni vállalkozó
Számlavezető bank: OTP Bank
Számlaszám: 11794015-21170672
Közlemény: itt tüntesse fel megrendelése azonosítóját, rendelés számát

A gyors ügyintézés végett a közlemény rovatba mindenképp tüntesse fel a megrendelés azonosítóját, ennek hiányában az átutalás rögzítése hosszabb időt vehet igénybe. Az Eladó a termékek kiszállítását az átutalás megérkezése után kezdi meg, így a kiszállítási idő az átutalás megérkezésétől számítandó.

Átvehető a termék annak vételára a Simple fizetési szerverén keresztül bankkártyával történő kifizetését követően is. A Vevőnek meg kell adnia a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját. A Simple rendszere VISA, VISA Electron*, MasterCard, Maestro* és American Express típusú kártyákat fogad el.
*ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát, amennyiben engedélyezte, abban az esetben a Simple rendszere képes elfogadni.

Bankkártyával történő kifizetés esetén a Vevő elfogadja, hogy az Eladó által a masszazsgyertya.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Ha a Vevő kiszállítást kér és készpénzzel egyenlíti ki a vételárat, a Vevő a termék kiszállítási költségét is tartalmazó árat a termék átvételekor fizeti meg az Eladónak vagy Eladó megbízottjának. Átvevőponton történő átvétel esetén a Vevő az árat és a kiszállítási díjat szintén a termék átvételével egyidejűleg fizeti meg.

Az eredeti számlát a Vevő a termék kézhezvételekor kapja meg.

Az Eladó fenntartja a jogot, hogy 50.000 Ft összeg feletti vásárlás esetén csak banki előreutalási, illetve bankkártyás fizetésre biztosítson lehetőséget, melyről a vásárlót levélben értesíti. Utánvételes fizetésre nincs lehetőség.

Szállítás

Az Eladó a Vevő csomagját minden esetben a Sprinter futárszolgálattal jut el a Vevőhöz. A szállítást a Vevő Magyarország egész területén belül kérheti egyéni szállítási címre vagy átvevőpontra. Átvevőponton történő termékátadás esetén a vételárat szállítási költség ugyanúgy terheli, mint saját címre történő kiszállítás esetén, ezek költsége a weboldalon megjelenik.

Házhozszállítás

A kiszállítás onnantól kezdődik, hogy a Vevő megkapta a „Rendelésed elküldve” e-mailt.

A futár a csomag feladását követő 1-2 munkanapon belül 8:00-17:00 között szállít a Vevő által megadott címre. Az Eladó kéri a Vevőt, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol napközben is elérhető (pl.: munkahelye). A biztonság kedvéért az Eladó a vásárlás során elkéri a Vevő mobilszámát, hogyha kézbesítés közben szükség lenne rá, a futárszolgálat felvehesse a Vevővel a kapcsolatot.

Ha esetleg a Vevő nem tartózkodik a megadott címen, amikor viszik a csomagod, nem történik semmi baj. A Sprinter futár minden csomagot kétszer próbál kézbesíteni, függetlenül a fizetés módjától. Ha valami oknál fogva nem sikerült kézbesíteni a Vevő csomagját, a kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével a Vevő is érdeklődhet a csomagja állapotáról a Sprinter Ügyfélszolgálatán.

A Sprinter ügyfélszolgálat a +36 1 347 3000-es telefonszámon érhető el munkanapokon 8:00-17:00 között. A csomagküldő szolgálat részletes szállítási feltételeit a Vevő az alábbi weblapon is megtekintheti: www.sprinter.hu

Külföldre történő szállítást az Eladó jelenleg nem vállal.

Csomagátvétel Pick Pack Pont-on

A Vevő a megrendelt csomagot a Pick Pack Pont közel 240 településén megtalálható több mint 700 átvevőpontjának valamelyikében személyesen is átveheti. A megrendelt masszázsgyertyák Pick Pack Pont átvevőhelyre történő megérkezéséről a Vevő üzenetben értesítést kap, melyet követően csomagját már akár azonnal átveheti. A csomag az értesítést követő 5 munkanapon keresztül érhető el az üzletek nyitva tartási ideje alatt.

Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás  előtt  be kell mutatnia  a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél)  valamint ha a csomagot nem a címzett veszi át, közölni kell az átvétel  jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott  veszi át, úgy az átvevő adatait az átvételkor rögzítik.

Kiszállítási díjak

Házhozszállítás futárral: 990 Ft
Pick Pack Ponton történő átvétel: 590 Ft
15 000 Ft feletti vásárlás esetén az Eladó a csomagok kiszállításáért semmilyen plusz költséget nem számít fel, a Vevő részére ez teljes mértékben ingyenes.

Továbbértékesítés (viszonteladás) kizárása

A Vevő a masszazsgyertya.hu weboldalonon feltüntetett Vásárlási Feltételekkel kizárólag saját használatára jogosult termékeket vásárolni. Nem jogosult viszontértékesítési tevékenység folytatására.

Elállási/felmondási jog

A Vevő a szerződéstől 30 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. A Vevő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 30 napon belül köteles visszajuttatni az árut az Eladónak (azaz maximum a kézhezvételtől számított 28 napon belül).

Az Eladó köteles a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követő 30 napon belül, a Vevő által kifizetett összeget hiánytalanul visszatéríteni a Vevő részére, amennyiben a visszaküldött csomag megfelel az alábbi feltételeknek:

A Vevőnek a terméket eredeti, sértetlen állapotban kell a számlával, illetve kitöltött visszavásárlási nyilatkozattal együtt visszajuttatnia az Eladó címére. Az Eladó kizárólag új állapotú (hiánytalan tartalmú, sérülésmentes, továbbértékesítésre alkalmas) termék visszaszolgáltatása esetén köteles a termék vételárát megtéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Vevőt ezenfelül egyéb költség nem terheli.

Az Eladó utánvétes postai küldeményt technikai okokból nem tud fogadni. A vételár visszafizetése csak a visszafizetési kötelezettség kivizsgálása után utólag, banki átutalással történő visszafizetéssel lehetséges a 17/1999. (II.5.) számú kormányrendeletben foglaltak szerint.

Egyéb feltételek

Az Eladó által üzemeltetett masszazsgyertya.hu webáruház biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot. Ennek ellenére ajánlott az alábbi óvintézkedéseket megtétele: használjon vírus- és spyware védelmi szoftvereket, valamint telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

Az Eladó nem felelős semmilyen, a weboldalra való csatlakozás miatt bekövetkezett kárért. A Vevőt terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége.